Izšķirošākie Facebook reklāmu parametri (1. daļa)

1. Impressions (Impresijas)

Šī rādītājs nosaka, cik reižu Tava reklāmu ir parādīta. 
Facebook
 nosaka, cik bieži rādīt Tavu reklāmu atkarībā no Tava budžeta un cik atbilstoša tā ir atlasītajai mērķauditorijai.

Kāpēc šis rādītājs ir svarīgs? 

Liels impresiju skaits nozīmē, ka reklāmai izdodas parādīties Tevis atlasītajai auditorijai.

Pirms atrodi optimālo kombināciju, Tev būs jāeksperimentē ar dažādiem mērķa un cenu noteikšanas iestatījumiem.

2. Link Clicks (Saites klikšķi)

Saites klikšķi – cik reižu kāds noklikšķināja uz Tavas reklāmas saitēm (linkiem). 

Tas var ietvert klikšķināšanu uz pogām ar CTA (Call To Action) vai citām reklāmā iekļautām saitēm utt. 

Kāpēc jāzin par saites klikšķiem? 

Augsts klikšķu skaits nozīmē, ka reklāmai izdodas piesaistīt interesi un tā motivē skatītājus ielūkoties tālāk (apmeklēt mājaslapu utt.).

Ja ir liels impresiju skaits, bet mazs klikšķu daudzums, tad tas norāda, ka tēma mērķauditorijai ir atbilstoša, bet pati reklāma nav pietiekami rezonējoša.

3. CPC (Maksa par klikšķi)

CPC – cik vidēji Tev izmaksā iegūt 1 klikšķi uz Tavas reklāmas saiti. 

Šis rādītājs palīdz novērtēt kampaņas un budžeta stratēģijas efektivitāti. Jo zemāks CPC, jo labāk!

Kādēļ jāseko šim parametram? 

Ja tas ir zems un, ideālā gadījumā, samazinās, tas nozīmē, ka Tavas reklāmas izvietojums ir labs, reklāmas materiāli auditorijai ir saistoši, un kampaņas cenas stratēģija ir efektīva. CPC ir vērts uzraudzīt katru dienu.

4. Amount spent (Iztērētais reklāmas budžets)

Šis rādītājs izsaka, cik naudas kopumā esi ieguldījis reklāmas kampaņā vai pašā reklāmā (noteiktā laika periodā). 

Kāpēc jāzin par iztērēto reklāmas budžetu? 

Lai nodrošinātu, ka uzturies budžeta robežās, ir ļoti svarīgi sekot iztērētajai summai. Ir būtiski aprēķināt ROAS u.c. rādītājus uz ieguldīto naudu. 

*Lasi par ROAS šajā blogā

5. CPM (Cost Per Mile)

Minētais rādītājs izsaka 1000 impresiju vidējās izmaksas, jeb ”cik man maksā parādīt (piegādāt) savu reklāmu 1000 cilvēkiem”.

CPM attēlo reklāmas kampaņas piegādes izmaksas Tavai izvēlētai mērķauditorijai un tirgum. Attiecīgi, pēc CPM rezultātiem var salīdzināt dažādus tirgus un mērķauditorijas, lai noteiktu reklāmas izmaksas uz tiem (piem. Vācijā CPM ir augstāks, Latvijā zemāks, tātad reklamēties Latvijas tirgū ir lētāk). 

Kāpēc šis parametrs ir svarīgs? 

CPM ir kā atgriezeniskā saite no mērķauditorijas un no industrijas tirgus (piem. kokmateriālu ražošana) par to, cik dārga ir reklāmas piegāde un cik spēcīga ir konkurence.
Ja CPM ir vairāk par 15-20€, tad iesakām izvērtēt citu mērķauditoriju vai tirgu!

Ja vēlies uzzināt vairāk, kā Tavā individuālajā situācijā var uzlabot reklāmas rezultātus, piesaki bezmaksas konsultāciju šeit.

Scroll to Top