Vai TikTok strādā klientu piesaistei? 3 izcili piemēri

Daudziem uzņēmējiem ir zināms, ka šobrīd digitālajā vidē TikTok strauji kļūst par dominējošo platformu. Tas stipri maina pieeju, kā kompānijas piesaista klientus un veido attiecības ar savu auditoriju.


Taču rodas jautājums – ”Kā man izcelties Tiktok vietnē ar savu produktu? Un vai Tiktok vispār ir spējīgs piesaistīt man jaunus klientus un sekotājus?”


Šajā blogā mēs parādīsim 3 dažādu atpazīstamu kompāniju reklāmas, reklāmu kampaņas un pastāstīsim, kādēļ tās tik efektīvi strādā.

1. GymShark – Change Your Life 

Slavenais britu sporta apģērbu zīmols Gymshark savas kampaņas Change Your Life ietvaros izveidoja ārkārtīgi veiksmīgu TikTok izaicinājumu.

Kompānija mudināja savus lietotājus izvēlēties sev piemērotu fitnesa mērķi un augšupielādēt to Tiktok-ā. Pēc 2 mēnešiem, viņiem tika lūgts publicēt savas pārvērtības. Uzvarētāji paņems mājās bezmaksas Gymshark preču gada piedāvājumu!

Kampaņa sasniedza pārsteidzošus rezultātus ar virs 1,9 miljonu atzīmēm “Patīk”, 12 000 komentāru un 45 miljoniem skatījumu tēmturim #gymshark66. Šeit ir viens video piemērs no Gymshark izaicinājuma kampaņas dalībnieka:

2. Crocs – #CrocTok

Jau no pirmā skatiena Crocs TikTok kontā var skaidri redzēt, ka esošie video mēģina radīt siltu un draudzīgu iespaidu potenciālajiem pircējiem.

Cilvēki parasti neskatās uz Crocs kā uz gluži visskaistākajām kurpēm. Tādēļ Crocs tā vietā, lai noliegtu un apstrīdētu šo redzējumu, nolēma to pieņemt un padarīt stilīgu!

#CrocTok reklāmās redzams, ka daudzi ”tēvi”, bet arī modes cienītāji lieto šos unikālos apavus. Šī reklāma ideāli parāda skatītājiem, ka process izvēloties viņu nākamos Crocs apavus būs jautrs.

Rezultātā Crocs ieguva 824 000 sekotāju un 5,5 miljoni atzīmju ”Patīk” TikTok vietnē.

@crocs

Crocs are the most aesthetic shoe in the game, obviously. #Crocs #CrocTok #Aesthetic #SportMode #fyp

♬ original sound – Crocs

3. Booking (booking.com)

Šī reklāma no mums visiem zināmās vietnes booking.com prasmīgi izmanto influenceru ietekmi.

Vietējā slavenība Tina Fey šajā video pielieto firmas mērķauditorijai saistošu humoru, parāda Booking.com platformas daudzveidīgās iespējas un draudzīgu kompānijas atmosfēru. Izmantojot šādu komunikācijas stilu, Tina Fey izdodas aizraujoši parādīt Booking.com priekšrocības – viegla rezervēšana un elastīga atcelšanas politika. 

Reklāmas panākumi – 120 tūkstoši “patīk”, 825 komentāru un 2295 video dalīšanās (shares) – liecina par autentiska un saistoša satura spēku.

Galvenās video iezīmes: atbilde uz lietotāju vajadzībām, runa cilvēcīgā sarunvalodā, humors un kodolīga ziņa.

No šīm 3 reklāmām varam secināt, ka Tiktok platformā efektīvi strādā:

humoristiska pieeja, mērķauditorijai saistoša valoda un runas stils, produktu stereotipu apspēlēšana, ”before and after” tipa saturs, izacinājumi, kā arī spēja kodolīgi izskaidrot produkta vienkāršās funkcijas.

Ja vēlies uzzināt vairāk, kā Tavā situācijā Tiktok var palīdzēt ar jaunu klientu piesaisti un atpazīstamību, piesaki 👉 bezmaksas konsultāciju.

Scroll to Top