7 Soļi Shopify e-veikala izveidei 2024. gadā

Shopify ir populārākā e-komercijas platforma, kura ir pielāgota fizisku (vai digitālu) produktu tirgošanai – tātad ”nopirkt šeit un tagad”. 


”Kādēļ Shopify, nevis WoocommerceWordPress vai Wix?” 

Shopify platforma ir viegla un saprotama arī iesācējiem. Shopify ir plaši integrējama ar citām aplikācijām un caur to ir parocīgi izsekot klientu analītikas datus. 


Iestartē savu e-komercijas veikalu 7 vienkāršos soļos ar Shopify!

1. Produktu ievadīšana

Atver Home lapu Admin panelī => Products. Šeit iespējams pārvaldīt un redzēt savus produktus.
Products
 => Add product. Šeit vari rediģēt pašu produktu un SEO aprakstu, ievietot bildes utt. 

Pie Shipping apakšnodaļas atķeksē This is a physical product un ieraksti tā svaru (ja tirgo fizisku mantu). Šādi noskaidrosi piegādes cenu un vieglāk izrēķināsi savu peļņu.


2. Filtru sakārtošana

Kresaijā panelī spied uz Online store => Navigation => instalē Shopify Search & Discovery!

Ar šo aplikāciju varēsi kārtot, kā klients redzēs Tavus produktus un kā tos filtrēs (piem., pēc cenas, nosaukuma utt).


3. Kolekcijas, to veidi un lietošana

Spied uz Products => Collections => Create collection, lai radīt savu produktu kolekciju. 

Izvēlies Collection type! Ja produktu tirgo uz īsu laiku, ieteicams ņemt Manual veidu. Taču, ja produktu tirgosi ilgāku laiku, spied uz Automated un Shopify automātiski produktu izņems Tavā vietā, kad tas tiks izpārdots!

*Ja vēlies sekot līdzi šiem 7 soļiem ar video palīdzību, spied šeit.


4. Pielāgošanas struktūra, kur un kā atrast?

Šeit atradīsies galvenās lietas, kuras izcelsi klientam, viņam atverot mājaslapā Tavu produktu. (piem. produkta Top 3 ieguvumi, bezmaksas piegāde, saziņa ar Tevi utt.)

Lai to rediģētu, ej uz Admin paneli=> Online Store => Themes => Customize => augšā Navigācijas panelī Home page =>  Products => Default Product

Te kreisajā sānā notiek lielākā daļa no rediģēšanas. Šeit var pievienot produkta aprakstu, veidu kā klientam ar Tevi sazināties utt.


5. Shopify back-end sagatave

Admin panelis => Settings (apakšā). Tur redzēsi sava veikala juridisko adresi, legālās detaļas, kā arī apmaksas procesus. 


Galvenās sadaļas:
  • Plan – norēķini, Shopify maksas plāns un vieta, kur pārvaldīt maksas aplikācijas (ja tādas ir).
  • Users and Permissions – opcija dot pieeju savam darbiniekam vai aģentūrai, lai palīdzētu ar veikala menedžmentu.
  • Payments – šeit pievieno samaksas detaļas. Nesakārtojot šo, neviens no Tevis nevarēs nopirkt! 
  • Checkout – klienta informācija, ko viņš ievada pirkšanas procesā.
  • Shipping and Delivery – tirdzniecības zonas (valstis) un piegāde.
  • Domains – pieslēdz domēnu! Ja tāds Tev vēl nav, vari šajā pašā sekcijā ar Shopify nopirkt uzspiežot Buy new domain
  • Brand – savs logo. Ievieto logo un sava e-veikala īso aprakstu.
  • Store activity log – ja Tavu e-veikalu pārvalda arī citi darbinieki, redzēsi, ko viņi rediģē un maina.

 
6. Legālās detaļas

Atver Settings => Policies

Ja nezini, ko rakstīt šajā sadaļā, iesakām atvērt Termify.io. Pirmo nedēļu par 3€ dabūsi piekļuvi veidnēm, ar kurām uzģenerēt politiku, kuru ievietot Policies sadaļā!


Svarīgi!
  • Šeit ir juridiski nepieciešams sarakstīt visas sekcijas, pirms laid savu preci pārdošanā!
  • Rakstot veikala politiku (Policies), ieteicams pārbaudīt ievietoto informāciju ar juristu!

 
7. Home lapas Izkārtojums un Spraudņi (Plugins)

Home lapas izkārtojums:

Ej uz Admin paneli => Online store => Themes => Customize => Home page (lapas pašā augšā pa vidu).

Šeit vari pievienot produktu komplektus, blogus, e-pastus utt. Neaizmirsti pielikt arī sava uzņēmuma soc. mediju kontus!

Tālāk, spied kreisajā panelī augšā uz Theme settings. Tur vari rediģēt logo, lapas dizainu, favicon, krāsas, utt.

Ja vēlies ļoti personalizētu e-veikala dizainu, iesakām pašam eksperimentēt šajā sadaļā. Taču, ja pavisam nesen atvēri savu veikalu, nav ieteicams uz to tērēt laiku!

Spraudņi:

Augšā, kreisajā pusē spied Exit => Apps => Navigācijas logā uzraksti ”chat” => spied Enter => atvērsies Shopify App Store. Tur atrodas Shopify spraudņi, kuri palīdzēs Tava e-veikala menedžmentam.

Ieteicams instalēt Shopify inbox, lai iespējamie klienti ar Tevi varētu sazināties. Vēlams arī Shopify Forms – šādi varēsi savākt potenciālo klientu e-pastus, lai vēlāk tos pielietotu savam e-pastu mārketingam.


Ja Tu tirgo fizisku vai digitālu produktu, iesakām izvēlēties Shopify

Taču, ja piedāvā pakalpojumus (piem. fizioterapeita konsultāciju), tad Shopify drīzāk Tev nebūs piemērots.

Lai iegūtu vairāk vērtīgu zināšanu un padomu sava e-veikala izveidei, pievienojies mūsu Shopify speciālista vebināram!

👉 Bezmaksas vebinārs 

Scroll to Top